.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 گزينه پيشنهادي امتداد مهر براي استانداري گيلان
رضا خاكسار رييس ستاد امتداد استان مهرگيلان در نامه اي به رحيم مشايي گزنيه هاي پيشنهادي اين ستاد براي استانداري گيلان را معرفي كرد...
5 گزينه پيشنهادي امتداد مهر براي استانداري گيلان

رضا خاكسار رييس ستاد امتداد مهر گيلان در نامه اي به رحيم مشايي گزنيه هاي پيشنهادي اين ستاد براي استانداري گيلان را معرفي كرد.
متن كامل رييس ستاد امتدادمهر گيلان براي رييس دفتر رياست جمهوري به اين شرح است.
حضور با سعادت جناب آقای اسفندیار رحیم مشایی مشاور عالی ، مسئول دفتر ریاست محترم جمهور و سرپرست محترم نهاد ریاست جمهوری

سلام علیکم با سلام وصلوات بر پیامبر رحمت و مهربانی ، خاتم الانبیاء والمرسلین حضرت محمد مصطفی (ص) و درود بی کران به روح پر فتوح امام امت حضرت روح ا... رضوان الله تعالی علیه و همه ی شهدای گرانقدر انقلاب و رهبرفرزانه ی انقلاب و ریاست محترم جمهوری و کارگزاران دولت کریمه دهم همانطور که مستحضرید ، 22 خرداد 1388 نقطه ی عطفی است در تاریخ انقلاب اسلامی حضور چهل میلیونی مردم در صحنه ی انتخابات ورأی قاطع و بیست و چهار میلیونی به رئیس جمهور منتخب دریچه جدیدی را پیشروی ایران عزیز و مردمان غیور آن گشوده است اگرچه برخی از بد خواهان سعی برآن داشتند تا حلاوت و شیرینی این پیروزی بی نظیر را در کام ملت تلخ کنند اما با هوشیاری ، درایت ، تیزبینی و مدیریت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه(دام عزه) بار دیگر تیر دشمنان به سنگ خورد و نقشه ی شومشان بر آب شد .
در این بین باردیگر گیلانیان غیور ، فرزندان میرزا کوچک جنگلی همچون همیشه ی تاریخ از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و با شرکت 95 درصدی خود در کارزار انتخابات و اهدای حدود یک میلیون گل امید به رئیس جمهور منتخب حد نِساب جدیدی را خلق نمودند و این حضور باشعور، خود حاوی خواسته ها و پیامهایی رسائی است .که مسلماً مسئولیت ، مسئولین را دشوار تر می کند .
سالهاست که گیلان عزیز با وجود بهرمندی از نعمات خاص خدادادی و پتانسیلهای بلقوه دارای فقری نامحسوس است که در حاله ا ی از سرسبزی و زیبایی خود پنهان نموده . عدم توجه صنعتی به این دیار به بهانه ی سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و وجود سیاستگذاری های نا صحیح در این بخش از برنج و چای گرفته تا پیله ابریشم ، زیتون و بادام و همچنین برنامه ریزی های نامیمون در حوزه بازرگانی ،کشاورزان استان را نا خرسند کرده است و کسادی در این بخش ملموس است .
از بین رفتن بخشی صنعت استان به دست مدیران نالایق سالهای ماضی از دغدغه های همیشگی مردمان گیلان زمین بوده و هست و جای تعمل و تفکر دارد البته با حضور دولت نهم و باتوجه به تفکر والای شخص رئیس جمهور محترم در تقسیم عادلانه ی ثروت در کشور و سفرهای استانی امیدهایی زنده شد و کارهای شایسته و قابل تقدیری نیز صورت گرفت که تجلی آن را در آرای زیبای مردم شاهدیم .
اما هنوز تا نقطه ی تعالی فاصله بسیار است و مشکلات زیاد و زیادتر و گیلانیانند و امید دهم.... بدین منظور وبا هدف یاری رساندن دولت دهم برای انتخاب شایسته ترینها در رأس مدیریت استان بدون دلبستگیهای خاص جناحی و بر معیار ارزش سالاری ، ولایت پذیری ، علم و دانش و تقوا و سوابق درخشان مدیریتی ـ بنیاد امتداد مهر استان گیلان پس کار کارشناسی بر روی گزینه های گوناگون و چهرهای شاخص استان در هم اندیشی استانی خود با حضور کلیه مسئولین ستادهای شهرستانها و اعضای شورای مرکزی امتداد مهر استان پنج گزینه ی ذیل را با عنایت به اولویت تعیین شد جهت تصدی استانداری گیلان پیشنهاد می نماییم .
اولویت اول ـ دکترکمال دهقانی فیروز آبادی ـ مدیره عامل سازمان منطقه آزاد تجاری انزلی
اولویت دوم ـ سیدکاظم دلخوش ــ نماینده فعلی مردم شریف صومعه سرا در مجلس هشتم
اولویت سوم ـ دکتر علی سبحانی ـ رئیس دانشکده حفاظت اطلاعات دانشگاه امام حسین (ع) ا
ولویت چهارم ـ سید علی آقازاده ــ نماینده فعلی مردم شریف رشت در مجلس هشتم
اولویت پنجم ـ سردار نظرعلی علیزاده ـ جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان

با آرزوی موفقیت و پیروزی روز افزون برای همه ی خدمتگذاران دولت کریمه و به امید استقرار دولت اسلامی به ریاست آقاو سرور عالم ، جان جانان امام زمان (عج) . انشاا...

با تشکر مسئول ستاد امتداد مهر استان گیلان محمدرضا خاکسار مسئولین ستاد امتداد مهر شهرستانها


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.